top of page

איך בוחרים את שמלת הכלה המושלמת ?

קבלי 8 טיפים שיעזרו לך לבחור את שמלת הכלה שתמיד חלמת עליה סוף סוף זה קרה! הוא כרע ברך, שלף טבעת, הזיל דמעה או שתיים והאירוע של החיים שלכם יצא לדרך. מה עושים? מאיפה מתחילים? למי מספרים קודם – להורים שלך או להורים שלו? או אולי בכלל לחברה הכי טובה? ומה נעשה – בופה או הגשה? בערב או ביום שיש בצהריים? אמאל'ה. כל כך הרבה שאלות. מעט מידי תשובות. בין כל הבלבול והאדרנלין של הרגעים הראשונים הראש שלך מצליח לחשוב רק על דבר אחד: שמלת כלה. איך מתחילים את המסע לשמלת הכלה המושלמת? זה שבסופו תעמדי בחופה ותגרמי לכולם לבכות מהתרגשות (ומקנאה כמובן)? אז ככה:

  1. הציבי לעצמך כמות מעצבים מסויימת שאת הולכת לבדוק (נניח חמישה) – ישנם אינספור מעצבי שמלות כלה וההצע הוא אינסופי כמעט. על מנת למנוע כאב ראש היסטרי ממך (ומכל מי שמלווה אותך) צמצמי את הרשימה ותצמדי אליה.

  2. בררי טווח מחירים לפני שאת מגיעה לסטודיו ומתחילה למדוד – גם ככה סף הבכי שלנו נמוך במיוחד בימים אלו של לפני החתונה, לכן אין טעם למדוד שמלות כלה שהן מחוץ לתקציב שלך. ההתאהבות יכולה להיות מהירה וכואבת, שלא נדבר על פוטנציאל ענק לריב עם המיועד שלא מוכן לנגב לך את הדמעות עם שמלה של עשרת אלפים שקל.

  3. "סלבריטאים" היא לא מילה גסה – יש כוכבת שאת אוהבת במיוחד את הדרך שבה היא מתלבשת? עשי חיפוש של התמונות שלה ברשת ונסי לשאוב השראה מסגנון הלבוש שלה. טיפ קטן: לכי על כוכבות מחו"ל. השטיח האדום שם ללא ספק זוהר יותר מהשטיח האדום שלנו.

  4. אל תלכי על טרנדים רגעיים – זה מאוד מפתה להישאב לטרנדים משוגעים שרואים במגזיני האופנה, אבל אל תשכחי שהשמלה שלך צריכה להיות אל-זמנית. כזו שהילדים שלך יסתכלו עליה בעוד שנים כשיעשו עבודת שורשים ולא יתפדחו להראות לחברים שלהם את התמונות. כזו שלא תימאס גם עלייך בעוד שלוש שנים מהיום.

  5. קחי איתך לחיפושים חברה אחת טובה שאת מעריכה את דעתה האופנתית – חיפוש השמלה הוא חלק מהכיף, אך הוא יכול להפוך לסיוט במידה ולא עושים את זה עם האדם הנכון. אין טעם ללכת לחפש שמלת כלה עם חברה שהטעם שלה שונה לחלוטין משלך, או עם חמות/אמא שאת לא מעריכה את דעתה האופנתית. הדבר עלול ליצור חיכוכים ועצבים מיותרים. גם הליכה עם גדוד חברות שלם יכולה להיות מתישה, מבלבלת ומיותרת.

  6. חשבי טוב טוב "מי אני ומה אני רוצה לשדר?" - הגעת לסטודיו והדגמים זורמים אלייך בקצב מסחרר. רגע אחד! לפני שאת מתחילה למדוד ולהתבלבל תחשבי עם עצמך איזו תחושה את בכלל רוצה להעביר בערב החשוב בחייך? האם את רוצה לשדר קלאסיות נסיכתית, שיקיות אוונגרדית או בכלל שובבות נערית? כל לוק יזרוק אותך לעולם תוכן שונה לחלוטין עם שיער אחר ואיפור אחר. חשוב שתגדירי לעצמך בתחילת התהליך מה בא לך להיות. אם תשאבי למדידות לפני שתעשי זאת, את עלולה למצוא את עצמך מתבלבלת כהוגן.

  7. תאום ציפיות מול המעצב – מצאת את המעצב שיגשים לך את כל החלומות? נהדר. כעת חשוב לתאם איתו ציפיות. ישנם מעצבים מפורסמים שמרוב עומס כלל לא נוכחים בתהליך העבודה של השמלה. המדידות שלך נעשות אל מול התופרות/העוזרות ואת כלל לא "זוכה" לפגוש את האומן שעבור שמו הטוב שילמת כל כך הרבה כסף. תבהירי שאת מעוניינת שיהיה נוכח ומעורב בתהליך יצירת השמלה שלך. עבורו זו עוד שמלה, אך עבורך זהו ערב של פעם בחיים (בתקווה).

  8. פרופורציות, פרופורציות, פרופורציות – נכון שביום שאחרי לאף אחד לא אכפת מהאוכל, מהאולם או מהחתן וכוווולם ידברו רק עלייך ועל השמלה שלך, אבל חשוב לזכור שעדיין מדובר בסך הכל בשמלה. אז אל תאבדי את הראש בדרך לשמלת כלה מושלמת וזכרי שמה שחשוב באמת זה החיים שאחרי כל השיגעון הזה שנקרא חתונה. הפנמת? ברור שלא :)


מומלצים
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
אין עדיין תגים.
bottom of page