top of page

שמלות כלה וערב מעוצבות

תסכימי איתי ששמלה מעוצבת בארון זה חלום של כל אישה וחלום חייבים להגשים לפחות פעם אחת בחיים! הרי עבור מה אנחנו חיים אם לא בכדי להגשים חלומות? בסטודיו שלי קיים מבחר עשיר של שמלות כלה וערב מעוצבות בסגנון וינטאג', כולן תפורות ממיטב הבדים וחומרי הגלם עם גימור מושלם וסגנון מהפנט. כל שמלה ייחודית ובעלת אמירה אישית. אך כיצד תדעי מהי השמלה שמתאימה עבורך? מלבד הסגנון והטעם האישי חשוב ביותר להתאים את השמלה למבנה הגוף, כדי שהיא תחמיא לגזרתך ועל מנת שתיראי בה יפה והורסת. אשמח לסייע לך עם מספר טיפים שימושיים באשר למבנה גוף כדי להקל עליך בחיפושיך: מבנה גוף שעון חול – ללא ספק המבנה המושלם שכל אישה היתה מפנטזת עליו! עבור מבנה גוף כזה תוכלי לבחור מגוון שמלות כלה וערב מעוצבות. בהחלט זו אחת המשימות היותר פשוטות. במקרה של מבנה גוף זה המלצתי ללכת דווקא על שמלה עם חצאית צמודה במותניים המבליטה את האזור ומחמיאה לגזרה עם קריצה נועזת לסקסאפיל.

מבנה גוף מלבני – מבנה בו היקפי החזה, הירכיים והמותניים זהים. לנשים בעלות מבנה גוף מלבני מומלץ לבחור שמלות כלה וערב מעוצבות עם חלק עליון צמוד וחצאית מעט מתנפנפת למראה משוחרר המשדר רכות ורומנטיות. מבנה גוף משולש הפוך – מבנה של נשים בעלות חזה גדול יחסית. לנשים אלו מומלץ לבחור שמלות כלה וערב מעוצבות בעלות מחשופי V עמוקים בשילוב עם חצאיות נשפכות עשויות שכבות בד שיוצרות תנועה, וזאת במטרה למקד את תשומת הלב לפלג הגוף התחתון. מבנה גוף משולש – מבנה בו החזה קטן יחסי ביחס להיקף הירכיים. לנשים בעלות מבנה זה מומלץ ללבוש שמלות עם חלק גוף עליון אשר חושף את הכתפיים וימשוך תשומת לב באמצעות עיצוב מיוחד ומעניין, החצאית המומלצת היא חצאית שכבות או בצורת A המסתירה היקפים גדולים.

בכך בעצם סיכמנו את 4 הצורות של מבני הגוף הקיימים ואת סגנונות השמלות המתאימים להם ועכשיו את מוזמנת לבחור עבורך את השמלה בה תרגישי הכי מושכת ויפה. במידה והנך חובבת סגנון וינטאג', אני מזמינה אותך לבקר אצלי לסטודיו בו תוכלי להתרשם ממבחר עשיר של שמלות כלה וערב מעוצבות ולבחור עבורך שמלה בעלת מראה שיקי ונועז, כזה שלא רואים מדי יום. אשמח לארח אותך.


מומלצים
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
אין עדיין תגים.
bottom of page