top of page

שמלת כלה וערב וינטאג'

מתכוננת לאירוע חגיגי או חתונה? רוצה להראות שונה וייחודית ולהשאיר את האורחים פעורי פה לנוכח כניסתך לאולם? שמלת וינטאג' בהחלט יכולה לעשות בשבילך את העבודה ולהפוך אותך למלכת הערב.

כמה פעמים ראית נשים בשמלות מחוכים משובצות אבנים עם חגורות מותן עבות וחצאית קצפת וכל מה שעבר לך בראש זה – למה?? רצית לגוון וללבוש שמלה עם אמירה אישית, שמשדרת רכות ואצילות לצד נועזות וקריצה. אני מזמינה אותך לסטודיו שלי כדי לבחור לעצמך שמלת כלה או ערב בסגנון וינטאג' בלתי נשכח עם ניחוח של פעם.

אז מה זה בעצם וינטאג' ? רבים מתבלבלים ונוטים לחשוב שמדובר בפריטים ישנים של פעם. אולם לא כל מה שהוא עתיק הוא בהכרח וינטאג'. מדובר בעצם בתקופה של שנות ה-40 וה-50 של המאה ה-20, תקופת מלחמת העולם השנייה. העיצובים בתקופה זו התאפיינו בסגנון מינימאליסטי ונקי ובקווים ישרים, והיום הם חזרו לאופנה ובגדול.

וינטאג' זהו ללא ספק אחד הטרנדים החמים בעולם העיצוב כיום. אם זה בעיצוב פנים, כלי בית, מצעים, רהיטים ובטח גם בתחום האופנה ושמלות הערב והכלה. שפע גלריות וחנויות בגדי יד-שניה נפתחו לאחרונה והן מציעות פריטים ייחודיים בסגנון וינטאג' בעלי ניחוח של אותן שנים נוסטלגיות, שהתאפיינו בעיצובים נקיים ושידרו אצילות לצד נגיעה של עדינות, רוך ורומנטיות.

שמלות כלה וערב וינטאג' הן לא עוד שמלות שתמצאי בחלון הראווה, מדובר בשמלות מיוחדות שמתאימות לנשים עם שיק, ייחוד וסגנון אחר. כאלה שרוצות לבדל את עצמן בתוך ההמון ולהותיר רושם - נשים שקשה להתעלם מנוכחותן. אם את רוצה נוכחות מרשימה באירוע שלך, אם לא מתחשק לך להיות עוד אחת מאותן הכלות עם המחוך הכבד וחצאית הקצפת, אלא חשוב לך להביא לידי ביטוי את הסגנון האישי שלך, סימן שהגעת למקום הנכון.

אני מזמינה אותך אליי לסטודיו, שם תוכלי למצוא מגוון רחב של שמלות כלה וערב בסגנון וינטאג' וגם אחרות. כולן עשויות ממיטב הבדים, בגימור מושלם ומוקפדות לפרטי פרטים. שמלות שמשדרות נועזות, מגניבות ושיק לצד עדינות ורוך, וכל זאת במחירים שפויים ונוחים לכל כיס.

עם שמלת כלה וערב וינטאג' אני מבטיחה לך שתותירי רושם בזכות הופעה בלתי נשכחת, כזו שתפתיע את הנוכחים באירוע ותותיר אותם פעורי פה לנוכח המראה המשכר שלך.


מומלצים
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
אין עדיין תגים.
bottom of page