top of page

שמלות כלה במחירים שפויים

דמייני לעצמך שאת נכנסת לסטודיו לשמלות כלה, בוחרת כל שמלה שחשקה בה נפשך, וממש לא צריכה להגביל את עצמך בתקציב. נשמע כמו חלום, נכון? ובכן, אני יכולה להגשים לך אותו, משום שאצלי בסטודיו תמצאי רק שמלות כלה במחירים שפויים.

בתור מעצבת צעירה, אחת המטרות החשובות שהגדרתי לעצמי בתחילת דרכי הייתה להציע מגוון רחב ככל הניתן של שמלות כלה במחירים שפויים כדי שאף כלה לא תצטרך להתפשר על שמלתה רק בגלל המחיר. אני מאמינה שלכל אחת מגיע להיות הכי יפה שרק אפשר ביום חתונתה ואין שום סיבה שמגבלות תקציב ימנעו ממנה להגשים את החלום להראות כמו מלכה לערב אחד.

ברור לי שכמו כל פרויקט, גם ארגון חתונה הוא פרויקט עם תקציב מוגדר מראש והכסף הוא מרכיב חשוב בכל החלטה שמקבל זוג לקראת החתונה. זו הסיבה שאני מציעה לכלות שלי שמלות כלה במחירים שפויים. המחיר הנוח אותו אני מציעה מתאפשר הודות להחלטה מאוד מושכלת שקיבלתי בתחילת דרכי, והיא להוריד בהוצאות ש"סביב" כמו שטחי ענק לסטודיו במרכז ת"א, ולהשקיע את מירב המשאבים בכלה עצמה.

אני בוחרת בקפידה את הבדים ואת כל חומרי הגלם, שוקדת בדייקנות רבה על כל פרט ופרט בשמלה כדי להפוך אותה לייחודית ומפעימה. ברגע שתבחרי את השמלה המתאימה בדיוק לטעמך ולחלומותייך, אתפור אחת כזו עבורך בהתאמה מלאה למידותיך ולגזרתך.

רוב השמלות אותן אני מעצבת הן וינטאג' בעלות שיק מהפנט, משדרות מגניבות ונועזות לצד רוך ורומנטיות. לא תמצאי אצלי מחוכים כבדים או חגורות משובצות אבנים, אלא שמלות שמשדרות עדינות ואצילות. תוכלי למצוא שפע של שמלות כלה במחירים שפויים, גם השמלות המיוחדות ביותר שחשבת שלעולם לא תוכלי להרשות לעצמך. שמלת כלה בעיצובי ללא ספק תקנה לך מראה ייחודי ובלתי נשכח, כזה שרבים עוד ידברו עליו לאחר האירוע.

אז אם חפצה נפשך בשמלה בסגנון וינטאג', ייחודית ובעלת אמירה אישית, אם חשוב לך להותיר רושם בלתי נשכח, אני מזמינה אותך אליי לסטודיו כדי להתרשם ממגוון רחב של שמלות כלה במחירים שפויים לגמרי.


מומלצים
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
אין עדיין תגים.
bottom of page