top of page

שמלת ערב לאחות של הכלה

מזל טוב! אחותך מתחתנת ואת וודאי מתרגשת כל כך. מצפות לך שלל משימות לקראת האירוע וללא ספק אסור לך לפשל, הרי את האחות של הכלה. את חייבת להיות לא פחות ממושלמת והמשימה הראשונה היא: מציאת שמלת ערב!

חתונה במשפחה זהו אירוע מרגש, הרי כמה אחים או אחיות יש לך וכמה פעמים הם מתחתנים? בואי נקווה שרק פעם אחת. אז עד שהם סוף סוף מצאו את האחד או האחת שלהם ועד שסוף סוף יש אירוע במשפחה, לא תרשימי את כולם בהופעה מהממת ובלתי נשכחת?

דעי לך שזו ממש לא משימה פשוטה למצוא שמלת ערב לאחות של הכלה. מצד אחד את חייבת נוכחות וייחוד, אך מצד שני אסור לך לגנוב את ההצגה ממלכת הערב. וכיצד תזכי במראה מיוחד כשכולן סביבך הגיעו לבושות בשמלות ערב נוצצות ומגונדרות? כיצד תבלטי בתוך ההמון? רק עם שמלה שיקית ונועזת בסגנון וינטאג'!

אם מתחשק לך סגנון ייחודי, קצת שובב עם קריצה סקסית ונשית בשילוב עם מראה רומנטי - שמלה בסגנון וינטאג' היא הבחירה האולטימטיבית עבורך. וינטאג' זהו טרנד חם בתחום האופנה אשר צבר תאוצה בשנים האחרונות והוא משלב בדים, מרקמים, צבעים משנות ה- 40 וה-50 של המאה ה-20 וזוכה לפופולאריות רבה.

שמלות הוינטאג' אותן אני מעצבת בסטודיו שלי הן נועזות, מלאות שיק, נוכחות ואמירה אישי. עם שמלה כזו תהיי כובשת, אלגנטית ודומיננטית ועם זאת רכה ועדינה. תופתעי לגלות כמה המחירים נוחים, כל השמלות בסטודיו נמכרות במחירים שפויים לגמרי במטרה לאפשר לכל אישה להביא לידי ביטוי את סגנונה האישי ולממש את הפנטזיה שלה מבלי שתצטרך להוציא את כל כספה.

והכי חשוב זה שעל איכות אני לא מתפשרת! כדי שהשמלה תקרין זוהר ויוקרה כל השמלות בסטודיו תפורות ממיטב הבדים וחומרי הגלם ובעלות גימור מושלם.

אז אם את אחות של כלה ואת בדיוק בשלב החיפושים אחר שמלה, אני מזמינה אותך אליי לסטודיו. אשמח להתאים ולעצב עבורך שמלת ערב מתוך הקולקציות שלי. וכמובן, מאחלת לך שתזכי בחוויה מדהימה ובלתי נשכחת באירוע של אחותך. ניפגש בשמחות!


מומלצים
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
אין עדיין תגים.
bottom of page