top of page

שמלות ערב לחתונה

עוד עונת חתונות בדרך, קיבלת כבר מספר הזמנות לאירועים שאסור לך לפשל בהם. את חייבת להיות במיטבך ומחפשת במרץ אחר שמלה לאירוע. אך עזבי את השמלות הבנליות! רוצה להפתיע בכל פעם עם מראה שיקי ונועז? רוצה נוכחות בעלת כריזמה ואמירה אישית? הגיעי אלי לסטודיו ותוכלי להתרשם ממבחר עשיר של שמלות ערב לחתונה, כאלו שעוד טרם ראית!

השמלות אותן אני מעצבת מאופיינות בסגנון וינטאג' נוסטלגי – טרנד חם מאוד בתחום האופנה המשלב בדים, מרקמים, צבעים וסגנונות של שנות ה- 40 וה-50 של המאה ה-20. הסגנון הונטאג'י זוכה בשנים האחרונות לפופולאריות רבה. הוא משדר רכות ורומנטיות עם קריצה נועזת של סקסאפיל ושיק מהפנט.

מתוך מגוון השמלות, ישנן קולקציות של שמלות ערב לחתונה שעיצבתי במיוחד מתוך ההבנה שבאירוע חגיגי כמו חתונה נוכחות נשים רבות. כל אחת מהן רוצה לבלוט בזכות מראה מיוחד, רוצה להרגיש יפה ולהביא אמירה אישית, אך עם זאת לא להראות כמו האם או האחות של הכלה. ואכן השמלות בעיצובי קולעות בדיוק למטרה.

כל שמלה בסטודיו מעוצבת ביחידות בודדות ומותאמת באופן אישי לגזרתך ולמידותיך ואין שניה לה. ברגע שתבחרי עבורך שמלת ערב לחתונה מתוך הקולקציה בעיצובי, תוכלי להיות שלווה כי זכית במראה ייחודי, חד פעמי ובלתי נשכח. עם מראה כזה תוכלי להביא לידי ביטוי את הסגנון האישי שלך ולא להראות עוד אחת מיני רבות. ומה שבטוח הוא שלא תצטרכי לחשוש מלמצוא בתוך רחבת הריקודים איזו כפילה בשמלה הזהה לשלך.

כל השמלות בסטודיו נתפרות מבדים איכותיים ביותר כאשר עבודה רבה מושקעת בגימור של כל שמלה. הבדים נבחרים בקפידה כדי לשדר אצילות, יוקרה ושיק. הגימור המושלם יעיד על האיכות לאורך זמן. אצלי לא תמצאי מחוכים חונקים וחצאיות כבדות ומנופחות. השמלות שלי מאופיינות בקו אצילי, נקי ורומנטי אך עם זאת נועז. שמלה בעיצובי תקנה לך מראה נועז נוטף שיק וכריזמה, כך שבטוח שתזכי בערב בלתי נשכח.

ואם חששת לרגע ששמלות ערב לחתונה בעיצובי הינן מוצר יקר, הרי שכאן מצפה לך הפתעה נעימה. השמלות בסטודיו נמכרות במחירים שפויים לחלוטין, כדי שכל אישה תוכל להרשות לעצמה להראות יפה, זוהרת ומיוחדת.

מזמינה אותך אלי לסטודיו לבוא ולהתרשם ואני יותר מאשמח לבחור עבורך את שמלת הערב שלך.

מומלצים
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
אין עדיין תגים.
bottom of page