top of page

שמלות כלה לנשים בהריון

סגרתם אולם. בחרתם תפריט. מצאתם דיג'יי. ואז לפתע נכנסת להריון. וואו, שמחה גדולה! אבל... אופס - מה יהיה עם שמלת הכלה? ובכן, אין שום בעיה. כלה הריונית זה אושר כפול וכיום ניתן למצוא מגוון של שמלות כלה להריון. אז כמה רגעים היום המאושר בחייך, בואי לקבל מספר עצות שימושיות שינחו אותך לבחור את שמלת הכלה הריונית מושלמת.

לפני שניגש למשימת החיפושים, חשוב לי להבהיר נקודה חשובה: ראשית, כדי שבאמת תצליחי לבחור עבורך שמלה כלה מושלמת ומחמיאה להריונך, עליך לקבל את בשורת ההיריון ואת השינויים אשר יחולו בגופך באהבה. כן, הבטן תתפח, האגן יתרחב, השדיים יגדלו (אולי), ההליכה תשתנה, אך בסופו של תהליך תזכי ביצור מדהים ומושלם אותו נשאת בבטנך במשך 9 חודשים תמימים. ואם הפנמת את כל אלה באהבה, אפשר כעת לגשת לשלב החיפושים.

המלצה 1 – רצוי לפנות למעצב המנוסה בעיצוב שמלות כלה לנשים בהריון. מעצב מנוסה ידע להתאים את עצמו לשינויים שיידרש לבצע בשמלה בשלב הקריטי של האירוע, ידע לזהות את הגזרה ואת הבדים המומלצים בהתאם למבנה גוף בהריון, ועוד.

המלצה 2 – כדאי לבחור את השמלה כחודשיים לפני האירוע. במהלך ההיריון לכל שבוע יש משמעות קריטית על הגזרה, כך שאין טעם לבחור שמלה מספר חודשים מראש כשהגוף משתנה בקצב מסחרר ואת עולה במשקל באופן עקבי.

המלצה 3 – אל תוותרי על נוחות. היופי אמנם חשוב לנו מאוד, אך אם תרגישי לא נוח בשמלת הכלה שלך, כל ההשקעה לא שווה. לא תיהני מהאירוע ואת עלולה אף להזיק לעצמך ולהתיש את הגוף שלא לצורך.

המלצה 4 – תרכשי נעליים נוחות ממש בסמוך לאירוע. נשים רבות מעידות על כך שבמהלך ההיריון מידת הנעל משתנה, הרגליים מתנפחות ונוטות לפתח בצקות. מציאת נעליים נוחות ויפות הינה משימה קריטית לא פחות מאשר איתור שמלת כלה מתאימה בין שפע שמלות כלה להריון.

המלצה 5 - ברוב המקרים שמלות כלה להריון מאופיינות בבדים רכים ונופלים, בכיווצים באזור הבטן, במחשוף בחזה ובקו חותך מתחתיו. לא רצוי לבחור שמלה חונקת, צמודה, התפורה מבד כבד ומאותרת מדיי. תתמקדי בעיצוב רך, נשי ורומנטי.

בסטודיו שלי תוכלי למצוא מבחר עשיר של שמלות כלה להריון בסגנון וינטאג'. השמלות בעלות מראה רך, נשי, רומנטי המותאמות באופן מושלם לגזרה ההריונית. כל השמלות תפורות מבדים יוקרתיים ואיכותיים, וכל זאת במחירים נוחים ונגישים. את יותר ממוזמנת לבוא ולהתרשם.


מומלצים
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
אין עדיין תגים.
bottom of page