top of page

שמלות כלה וערב להשכרה

נניח שמצאת את שמלת הערב המושלמת ולבשת אותה פעם, פעמיים או אפילו שלוש - מה הלאה? כמה פעמים אפשר ללבוש את אותה השמלה? אחר כך פשוט תאחסני אותה בארון? ומה כשמדובר בשמלת כלה אשר רוכשים לערב אחד בלבד, לאירוע של פעם בחיים.

בדיוק למטרה זו אני מציעה בסטודיו שלי מגוון שמלות כלה ושמלות ערב להשכרה. זהו פתרון מושלם עבור כל אישה אשר מחפשת את שמלת חלומותיה, אך לא מעוניינת לאחסן אותה בארון במשך שנים. כך באפשרותך לבחור את השמלה בה חשקה נפשך, ולאחר שהאורות כבים להחזירה לסטודיו מבלי להתמודד עם סוגיות כמו כיצד לכבס, איפה לאחסן ואיך להסיר את האבק שמצטבר מעליה.

יתרון נוסף בשמלות כלה להשכרה(וגם ערב כמובן) הוא החיסכון הכספי. אמנם השמלות בסטודיו שלי נמכרות במחירים נוחים לכל כיס, אך אם כסף מהווה נושא כבד משקל, השכרת שמלה יכולה לחסוך לך באופן משמעותי בהוצאות. בכל מקרה השמלה אותה תבחרי תותאם למידותיך ולגזרתך במיומנות רבה, היא תהיה שלך לכל דבר.

עוד נושא שחשוב לתת עליו את הדעת אלה השינויים בסגנון האישי ובגזרה. ללא ספק וינטאג' הינו טרנד חם בעולם האופנה מזה מספר שנים והוא מביא אלינו את הבדים, המרקמים והצבעים הנוסטלגיים של שנות ה-40 וה-50 של המאה ה-20. מדובר בטרנד שכבש רבים ולא הולך להיעלם בזמן הקרוב, אך תחשבי מה יקרה במידה ובעתיד סגנון הלבוש שלך ישתנה. במקרה כזה השמלה שרכשת תהפוך לחסרת תועלת ורק תעמיס על ארונך שממילא עמוס בבגדים.

לכן מדי שנה אני מחדשת את מגוון השמלות בסטודיו ומשיקה קולקציית שמלות כלה וערב להשכרה למגוון קהלים ומטרות: שמלות כלה , שמלות ערב מיוחדות , שמלות ערב לאחות של הכלה, שמלות לכלה בהריון, שמלות בגזרות צנועות לנשים שהצניעות עבורן היא דרך חיים ועוד..

כל השמלות מעוצבות בסגנון וינטאג' המשלב באופן מתוחכם את האצילות והעדינות הנוסטלגיים של פעם לצד הנועזות והשובבות של היום. השמלות מותאמות לאינטנסיביות של החיים האורבניים ללא התפשרות על כל מה שקשור לנוחות. הן מתאימות לנשים עם סגנון לבוש יוצא דופן בעלות אמירה אישית וכריזמה, כאלה שתמיד משדרות שיק אופנתי, אך עם זאת לא רודפות אחר טרנדים חולפים.

אם את חובבת סגנון וינטאג' וחשוב לך לבחור שמלה בעלת איכות משובחת ועיצוב נועז וייחודי, אך עם זאת אינך מעוניינת להוציא את כל כספך על רכישת שמלה, אני מזמינה אותך אליי לסטודיו לבחור שמלה להשכרה בעיצוב מדהים ובמחיר נוח.


מומלצים
פוסטים אחרונים
ארכיון
תגיות
אין עדיין תגים.
bottom of page